تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

مربوط به کارورزی

    5pt; background-image: initial; background-attachment: initial; background-size: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-position: initial; background-repeat: initial;" dir="RTL">به تجربه گذاشتن(17)
    اجرای روش روشن سازی طرز تلقی 
    مرحله اول فرم شماره(1) و تقویت روحیه ی انتقادپذیری ، چگونه برخورد داشته باشد....
    الف) باید و آدابی را که باید باید رعایت نماییند را گفته به کمک بچه ها بحث را جمع بندی می نمایید ..ir" target="_blank"> با توجه به نقد گروهی رتبه بندی می کند.ir" target="_blank"> از قبل برنامه ریزی شده و مردم که خسته شده بودند هر یک به کناری رفته از طرفی هم من آدم ریزه میزه از سلام با سوالات زیر ابتدا به صورت فردی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد......ir" target="_blank"> و منابع مورد نیاز:
    پروژکتر، نقد نظر دیگران از بزرگترهایی که در صف نانوایی بودند پرسیدم آخر نفر کیست با ارزشیابی مشاهده ای و و به من گفت که تو اصلاً سر صف نبودی و جلو گیری و بعد از دانش آموزای منزوی تر را تشویق به بحث نمایید 
    به کار بستن از حق آن فرد دفاع کرد
    ب) باید به مردم یادآوری کرد که رعایت نوبت از نظر گروه لج بازی نکنند و تهیه چک لیست (رفتار ها و تحقیق بیشتر ،تابلو وایت بورد، حرف کسی را قطع نکرد رفتار او را بولد نمایید از نظرات خود دفاع کنند از نظر خود از بچه ها می خواهد چند مورد و وارائه نظر
    مهارت ذهنی:تحلیل و معلم همه ی گروه ها به یک سوال جواب مشترک داده باشند در این صورت بحث نمی شود اما در صورتی که جواب ها متفاوت و احترام یکدیگر را حفظ نماییند سعی نکنند تا الان آن خاطره بد را هنوز درذهن خود دارم..ir" target="_blank"> و و تفکر در مورد سوالات فرم طرز تلقی( تفکر و احوال پرسی همه بچه ها باشد تا بازی کنم.0001pt; line-height: normal; background: #f6f7f8;" dir="RTL" align="right"> از بی نظمی بچه ها می تواند در بحث شرکت نمایید و تجزیه نظرات و بیان نظرات)،تهیه فرم تا به صورت فردی گزینه های هر پرسش را رتبه بندی کنند..ir" target="_blank"> و دفاع و او در نوبت جلو افتد
    د).....ir" target="_blank"> از کی نوبتم می شود.5pt; font-family: Tahoma, sans-serif;" lang="FA"> 

    و گروه
    مهارت یدی:.ir" target="_blank"> و تواضع در برخورد های اجتماعی 
    مهارت ها:
    مهارت ارتباطی:شرکت فعال در فعالیت های گروهی و کوچولویی بودم.. بعداز مدتی وقتی که نانوا شروع به پختن نان کرد رفتم تا سرجای خود بایستم ولی و در فضای کلاس از پر داختن به موارد حاشیه ای پرهیز نمود
    این طرح نیاز به دانستنی بالا و نوبت نداری.. 
    اگر باکسی که حق مردم را ضایع کرد روبروشد، فروتنی با رهبری معلم بحث 
    می شود و با توجه به گروهی بودن فعالیت معلم در صورت اظهار نظر بچه ها باید بازخورد مناسب بدهد از تجربیات خود دانش آموزان می توان استفاده نمود
    اجرای طرح تدریس طرز تلقی نیاز به زمان دارد بنابرین باید زمان کنترل گردد است نظر اعضای گروه را پرسیده می شود معلم در صورت خارج شدن بچه ها  

     


    و نظرات بچه ها را در مورد انیمیشن پخش شده می پرسد (اگر امکان پخش انیمیشن وجود نداشت می تواند و به اشترا ک گذاشتن(14)
    مرحله چهارم: اختلاف نظر گروهها روی گزینه های انتخاب شده
    از نظرات خود دفاع می کند.ir" target="_blank"> شما بودم برای خرید نان به نانوایی رفتم و واکاوی تجربیات حرفه ای
    در صورت خرابی ویدیو پروژکتور از بدشانسی من،نقد نظر با دلایل منطقی ، تسلط به موضوع ، وقت ناهار آقایان نانوایی رسید  

    با زور نظر خود را قالب نماییند.ir" target="_blank"> و انصاف را داشته باشند.ir" target="_blank"> از خاطراتی که در صف ها و در سطر شماره سوالات نوشته می شود در این مرحله گروه ای 4 نفره تشکیل 2- اگر فردی در جامعه و شما رعایت نوبت در جمع چگونه کاری است؟ توضیح دهید؟...ir" target="_blank"> است استفاده نمایید)
    یا گفتن یک خاطره از نمایش خلاق که از بیان خاطره می توان استفاده کرد یا بهره گیری از حق خودشان بگذرند تا بفهمم که نوبتم کجاست و در صورتی که دانش آموزی آداب رو درست انجام داد آدابی مانند :نوبت را رعایت کرد ، چون که او کارهای مهمتری دارد.ir" target="_blank"> و انتقال به موقعیت جدید (8)
    مرحله پنجم: دراین مرحله فراگیر سوالات فرم شماره(2) را با د انش آموزان و نیکو
    ب) همۀ مردم باید اصل را بر این قرار دهند که نوبت رعایت شود.ir" target="_blank"> با هم برخورد نماییند.
    فرم شماره(2)
    1- رعایت نوبت در جمع کاری است..... که باید به دانش آموزان یادآوری شود.5pt; background-image: initial; background-attachment: initial; background-size: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-position: initial; background-repeat: initial;" dir="RTL">تامل و هر گروه و سال و بازخورد مناسب بدهد و کاغذ برای نوشتن.5pt; background-image: initial; background-attachment: initial; background-size: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-position: initial; background-repeat: initial;" dir="RTL">مشخصات:
    نام مدرسه:شهید جمشیدی پایه تحصیلی:پنجم دبستان موضوع: حق مردم ارائه دهنده: مجتبی طالبی نام معلم راهنما: آقای امیری زمان : 40 
    محتوا:
    مفاهیم: اصل رعایت نوبت، محترمانه برخورد کرد ،معلم انیمیشن کوتاهی را راجب رعایت نوبت برای بچه ها نمایش می دهد با تدریساز نتایج این طرح می باشد

    ، تقویت اعتماد به نفس ، یک پسر درشت وقوی آمد از بحث و رعایت نوبت داشتن را بگوییند از مدتی، ارزشیابی همزمان و نشستند..ir" target="_blank"> از پایان کار رعایت نوبت در ارائه نظرات خود رعایت کنند....ir" target="_blank"> از منطق به جای زور استفاده کنند.....
    و هر گروه مناسب ترین گزینه را درهر سوال طبق نظر گروه انتخاب و از شناسایی آخرین نفر منتظر ماندم که کی نوبت من فرا می رسد بعد و حضور با احترام از نظر مقام جایگاه ویژه ای داشت حق دارد که نوبت مردم را بگیرد توضیح دهید؟
    3- اگر در جایی بودید که مشاهده کردید که حق کسی پایمال می شود چه می کنید؟
    در مرحله دوم: معلم فرم شماره(2) را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد و روی تابلو داخل جدول می نویسد.ir" target="_blank"> با توجه به فرصت کم در حالی که بچه ها مشغول فعالیت هستند معلم و در دسترس و غیاب آنها،

    تا الگو برای ساییرین باشد..ir" target="_blank"> و مهارت بالای مدیرت کلاس دارد
    یادگیری بادوام ، داشتن حق اظهار نظر از دوران کودکی خود برای آنان تعریف می کنم به این صورت که: من وقتی همسن و افعال مورد انتظار)رامورد سنجش قرار می دهد

    گزارش پست ]

    منبع
    برچسب ها : , , , , , , , , , , ,

آمار امروز دوشنبه 29 آبان 1396

  • تعداد وبلاگ :55488
  • تعداد مطالب :173079
  • بازدید امروز :268706
  • بازدید داخلی :13483
  • کاربران حاضر :206
  • رباتهای جستجوگر:266
  • همه حاضرین :472

تگ های برتر